join2..meramai2 kn blog aYu..=)

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 27, 2012

Kenapa Biru??

Views
eh suka hati saya la..we~ kenapa biru menjadi pilihan hati untuk blog Ayu ni..
kenapa ekh?..kenapa kenapa kenapa kenapa??..he..
ala sebab Ayu suka la warna biru ni..walaupun ramai kawan-kawan Ayu yang tak suka warna ni..eh tapi saya peduli apa mau jugak ini warna lorh.. :) biru kan comel sejuk mata memandang..tp jangan salah agap dengan biru yang selalu disebut-sebut oleh si otak kuning...ala @#$%^&*@ hah paham kan..huhu..
ish tak kisah la semua tu yang penting ni warna febret Ayu dari dulu sampai sekarang biru tetap dalam hati..nak tahu???..sampaikan banyak barang-barang Ayu semua warna biru..baju tak payah cakap la berlambak warna biru..my mom pun sampai dah tahu biru my febret kaler taw..adik-adik kalau nak bagi hadiah pun dyorang akan bagi mesti ada unsur-unsur warna biru..tak kisah la sikit ke banyak tetap ada warna tu..sampaikan banyak gadget Ayu pun warna biru..huhu..obses  tu tak la obseb sangat tapi ada la jugak..he..bilik pun ayu cat warna biru..kalau la perabut untuk bilik ada warna biru Ayu la orang pertama yang akan pergi habiskan duit dulu untuk semua tu..tak pe sanggup (semput dada mak nak).. tapi puas bila kita dapat semua tu..satu je Ayu teringin sampai sekarang tak dapat-dapat..nak tahu apa??...bunga ros biru macam kat header Ayu tu..we~~ cantik kan..aisshhh bila nak dapat bunga biru macam tu..ada ke bunga ros warna biru??..ada kan?..(nak sedap kan hati)..


nak ni..!!!! tolong belikan untuk saya boleh..walaupun tak suka kek tapi disebabkan warna ni so nak jugak...uuuwwwwaaaaa....nak jugak.. ^^

papai

♥Arigatou Gozaimasu ♥ Sudi Membaca Entri Ayu ♥

0 Orang Sahabat Berkata-kata:

Post a Comment

♥Kon Nichi Wa♥ Sila La Komen Ye♥