join2..meramai2 kn blog aYu..=)

There was an error in this gadget

Sunday, April 15, 2012

Nyamuk Suka Saya..T_T

Views

ttiiiiiddaaaakkk....benci gini..
kenapa la Cik Nyamuk ni suka ssesangat gigit badan Ayu ni..
dah berbintat-bintat dah ni..
aisshh..Ayu alergi sama nyamuk..hahaha..
ngan nyamuk pun boleh elergi kan..
eh tp ni cerita betul la..
Ayu elergi..
sikit je gigitan nyamuk tu mula nak gatal-gatal hinggap at kulit sensitif..
hah mula la garu sana garu sini..
aisshh luka sana luka sini..
ganas betul kn garu sampai bole luka-luka..haha..
nak buat macam mana..dah tu hakikat kena terima..
chewahh poyoss ayat..haha..
pelizzz bagi tahu Ayu cara mudah untuk menghapuskan nyamuk ni..
ada ke??...haha..
so whatever terima je la kedatangan nyamuk-nyamuk miang..:P
x sanggup..=_=


♥Arigatou Gozaimasu ♥ Sudi Membaca Entri Ayu ♥

0 Orang Sahabat Berkata-kata:

Post a Comment

♥Kon Nichi Wa♥ Sila La Komen Ye♥